Fizetni szeretnék

A koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben az elmúlt időszakban napról – napra egyre szigorodó, eddig sosem látott intézkedésekkel szembesülhetünk.
A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy az időben és megfelelő határozottsággal meghozott intézkedésekkel a járvány terjedése visszafogható.

Figyelembe véve az országos felügyeleti szervek ajánlásait és előírásait, szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy érdemes kerülni a lakóhely elhagyását, illetve a készpénzhasználatot.

A korlátozó tényezők áthidalásának megoldásaként tájékoztatjuk, hogy hátralékos számláit, illetve jogi tartozását az alábbi elektronikus befizetési lehetőségekkel tudja rendezni:

Amennyiben Ön jogi eljárásban lévő tartozását szeretné rendezni egyösszegben vagy részletfizetési megállapodást kötött a Társaságunkkal, akkor a részletek összegét, vagy a teljes tartozás összegét befizetheti:

  • banki átutalással a Takarékbank Zrt. bankszámlaszám: 18203332-06001843-40010032 Közlemény rovat: jogszám

Amennyiben Ön jogi eljárásban lévő tartozására részletfizetési megállapodást kötött és a havi számlájának összege tartalmazza a jogi hátralék részösszegét, akkor befizetését intézheti:

  • mobilfizetés: iCsekk applikáció használatával
  • ATM automatán keresztül
  • Díjnet regisztrációt követően a DÍJNET honlapján keresztül (www.dijnet.hu)
    FONTOS! Díjneten történő fizetési móddal kizárólag a regisztrációt követő számláit tudja rendezni!
  • a www.dbrt.hu honlapon bankkártyás fizetési móddal

 

A fizetési lehetőségekkel kapcsolatban felmerülő kérdése esetén, keresse fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36-1) 510 0899-es telefonszámon.

Telefonos ügyfélszolgálati munkarend:

hétfő: 8:00-20.00 óráig
kedd – csütörtök: 8:00-16.00 óráig
péntek: 8:00-14:00 óráig

 

Útmutatók a részletfizetési megállapodás esetén használható e-fizetési módokhoz:

iCsekk applikáció letöltése és a befizetés lépései

Mobil készülékre történő letöltés:

  • Töltse le az alkalmazást az IOS vagy Android típusú készülékre
  • Telepítse fel az alkalmazást
  • A regisztrációs oldalon adja meg e-mail címét
  • Erősítse meg regisztrációját az e-mail címére megküldött link segítségével

Letöltést követően a fizetés lépései:

  • A „QR-kódos beolvasás" menüpontban olvassa be a QR-kódot, vagy a Díjnet rendszerből küldje az applikációba fizetendő számláját
  • Ellenőrizze a fizetendő csekk vagy számla adatait
  • Számláját a „Fizetés most" gomb megnyomásával - bankkártyája segítségével - kiegyenlítheti

A tranzakció folyamata ATM-en keresztül

Az OTP az általa elfogadott bankkártyáknál a nemzetközi kártyatársaságok szabályozásának megfelelően végzi el az ATM automatákon kezdeményezett tranzakciókat. Ezek kötelező jelleggel PIN alapúak.

  • A bankkártya ATM-be történt behelyezését követően az OTP bekéri a kártyabirtokos PIN kódját.
  • Ezt követően a kártyabirtokos a <SZÁMLA BEFIZETÉS> és a <DÍJBESZEDŐ> menüpontokon keresztül egyenlítheti ki számláját, fennálló tartozását.
  • A kártyabirtokos megadja a tranzakció végrehajtásához szükséges azonosítóját, mely Társaságunk esetében a 9 jegyű Fizető azonosítót jelenti. Helytelenül megadott vagy érvénytelen szám esetén az ATM hibaüzenet formájában felszólítja a kártyabirtokost a Fizető azonosító újbóli, pontos megadására.
  • A Fizető azonosító megadását követően a kártyabirtokos megadja a kiegyenlítendő összeget. Az összeg szabadon választható, az ATM nem képes a befizetendő összeg helyességének ellenőrzésére. A szabadon megválasztható összeg minimumkorlátozás nélkül, maximum 999.999 Ft lehet.
  • A helyes Fizető azonosító és összeg megadása esetén az ATM (OTP) megindítja a bankkártya engedélyezését, melynek során a kibocsátó bank ellenőrzi:
  • a PIN kód érvényességét,
  • a bankkártya érvényességét,
  • a tranzakcióhoz szükséges fedezet meglétét.

Hiba esetén a kibocsátó bank a tranzakciót elutasítja, a sikertelen tranzakció tényéről a kártyabirtokost az ATM (OTP) tájékoztatja.

  • A számlafizetési tranzakció eredményéről az OTP központi szervere tájékoztatást küld az ATM-nek, amely képernyőjén az előfizető tájékozódik a számlabefizetés sikerességéről vagy sikertelenségéről.
  • A sikeres tranzakció végén az ATM (OTP) bizonylatot (slipet) készít (minta a mellékletben).

 

Díjnet regisztráció

  • A www.dijnet.hu honlapon Díjnet fiók létrehozása szükséges
  • Ezen fizetési móddal kizárólag a regisztrációt követő számláit tudja rendezni!
  • A fiók létrehozását és annak aktiválását követően választható ki a Díjbeszedő Holding Zrt., mint számlakibocsátó
  • A díjnet fizetési mód választása esetén a havi számlák kizárólag elektronikus formában az Ön regisztrált e-mail címére fog érkezni!

 

Bankkártyával a www.dbrt.hu honlapon

  • Szükséges adatok a bankkártyával történő fizetéshez: fizetőazonosító, terhelési összesítő száma, bankkártya adatok